درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

حکایت عاشقان اسد بودا

حکایت عاشقان اسد بودا
داستان ازدواج مورچه وفیل را که همه تان شنیده اید. اگر نشنیده اید بشنوید.

روزی روزگاری یک مورچه عاشق فیل میشود با او ازدواج میکند. از قضای روزگار یک روز بعد آقا فیله می افتد ومیمیرد. خانم مورچه عزادار شروع میکند به کندن قبر برای شوهرش. یکروز تمام زمین میکند ولی فایده ای ندارد آقا فیله بزرگ تر ازین حرفا است. با نا امیدی وغرغر کنان با خود میگوید:

بخشکی شانس! یک روز زندگی کردم یک عمر باید قبر بکنم.!

اسد بودا را که همه شما میشناسید. نیازی به به معرفی افراد مانند این حقیر ندارد. خواندن مطالب او لذتی دارد وصف ناپزیر، واژه ها وجملات که او در نوشته هایش به کار میبرد هرکدام دریایی از معنی ومفهوم از ناگفته ها ونانوشت ها است. به همین علت عاشقان فراوان دارد.

هم اکنون در سایت جمهوری سکوت مطلبی دارد به عنوان نامردی برای تمام فصول این مقاله را بخوایند .

یکی از عاشقان وخوانندگان او مطلبی نشر کرده به عنوان احمقی برای تمام فصول .!

حال به نظر شما چند صد ویا چند هزار مطلبی مانند مطلبی دومی نشر شود تا بشود اندازه ای یکی از مطالب اسد بودا؟

آیا تحریر مطلبی مانند مطلب دومی مصداق کندن قبر، توسط مورچه برای فیل نیست؟


۳ نظر:

  1. آقای اسداله بودا چرا زندگی دنیا را با این نوشته ها و سخنان گمراه کننده ات بر زندگی آخرت ترجیح می دهی هنوز در توبه باز است پیش از آنکه عزراییل را ملاقات کنی برگرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شماحقیرترازاسدبوداهستیدچون اوفقط منتقداست تا اینکه طراح باشد ولی تومنتقدبرمنتقدهستی به حال هردوی تان متاٌٌٌسفم که بجای اینکه رسالت روشنفکری خودتان را انجام دهید نادانی وپستی تان رابرای جامعه عرضه میکنید.

      حذف
  2. کسیکه به شیر مادر و ریش پدرش بشاشد واقغاً که کمال کرده است هههه. مرد حسابی تمام هنر اسد بودا به سخن گفتن از زیر نافش ختم میشودهههههه حتماً در قُم با کدام ملای همجنس باز برخورده و حالا عقده یی به همه مسلمانان ومقدسات شان فحش میدهد. در حالیکه پدر و مادر خودش مسلمان اند.

    پاسخحذف