درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

دختر خانم ها آقا پسرها شما، چگونه هستید؟!

مطلب که امروز تقدیم تان میکنم، شاید هنوز به آن فکر نکرده باشید، شاید هم دیده ویا شنیده باشید، شاید هم خودتان تجربه کرده باشید. اما پشنهاد میکنم تا آخر به دقت بخوانید واگر غیر ازاین باشد نصف عمرتان را از دست داده اید.!
دختر خانم ها آقا پسرها، از سن 17 سالگی به بعد به سه دسته تقسیم میشوند.
1- گروه اولی  بست مینشینند وبی خیال منتظر سرنوشت میمانند.
2- گروه دومی  فقط به ازدواج فکر میکنند واگر به جنس مخالف علاقه مند میشوند فقط برای ازدواج است.
3- گروه سوم  برای گذران وادامه زندگی دنبال یک دوست از جنس مخالف هستند"فقط برای دوستی"
خوب شما جز کدام گروه بودید، ویا هستید؟ منظورم شما که عمری تجربه دارید ویا شماکه در نیمه های عمر قرار دارید ویا شماکه جوان هستید. در کدام گروه قرار میگیرید؟ امیدوارم نگوئید هیچ کدام! اگر این طور هست بی زحمت به یک دکتر روان شناس مراجعه کنید. شما بیمار هستید.!
گروه اول: گروه اول را مانند خودشان میسپاریم به دست سرنوشت که هرچه دلش خواست بنوشت.
گروه دوم: گروه دوم جوانانی هستند که با دیدن جنس مخالف بیگداریاد زندگی مشترک وازدواج می افتد وبا نگاهی به طرف مقابل او را با خواست ها وآرزو های خود مقایسه میکنند وبخت بازنشده وکمبود های دست نیافته زندگی  خودرا در وجود جنس مخالف خود جستجو میکنند. واین گروه  سعی میکنند با جنس مخالف مورد نظر ارتباط برفرار کرده ،گفتگو کنند، نامه بدهند، عاشق شوند وعاشق بمانند.
گروه سوم: گروه سوم هم کسانی هستند که دنبال دوست وهمدم میگردند زیاد مهم نیست کی هست از کجا هست. تیری در تاریک رها میکنند! اگر به هدف خورد که خوب واگر نخورد هم که هیچ.
نکته: اصلا" به من مربوط نیست که کدام گروه بهتر است. قضاوت بی قضاوت.
و اما دختر خانم ها وآقا پسر ها چگونه رفتار میکنند؟
دختر خانم ها وآقا پسر ها هنگام رو برو شدن با جنس مخالف رفتار کاملا" متفاوت دارند. چطوری ؟ خوب این طوری.
یک آقا پسر درزمان روبرو شدن با یک دختر خانم اگر قصد فقط دوستی باشد(نه ازدواج) آنوقت دست پای خود را گم میکند،رنگش میپرد، ضربان قلبش به شدت افزایش می یابد،لکنت زبان پیدا میکند، دهنش هم خشک میشود. وسعی میکند جملات را اشتباه ادا نکند.
اما یک دختر خانم در چنین مواقعی آرام،خونسرد، با اعتماد به نفس کامل فقط نگاه میکند. وگاهی به علامت تعجب ویا تائید سری تکان میدهد.
اما  این قضیه اگر به قصد ازدواج باشد چه طوری است؟ خوب این طوری است.
در اینجا چون نیت ازدواج هست، مثئله کاملا" برعکس میشود. دختر خانم با قلب پر اضطراب، رنگ روی پریده، دهان خشک شده، مرتب اب دهن خودرا قورد میدهد تا خدای نکرده اشتباهی پیش نیاید. ودر طرف مقابل آقا پسر آرام وبا اعتماد به نفس به دختر خانم نگاه میکند.
خوب با این حال:

به نظر شما چرا این گونه هست؟


اگر دوست داشتی با نام مستعار نظر خودرا بگو.