درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

پشتون + یهود =؟؟؟

تمام ادیان رسمی  دنیا قابل احترام هستند وفلسفه  پیدایش آنها هم تکامل یافتن موجودات بنام انسان است. 
اما زمانیکه پای مذهب به میان می آید مثئله کاملا" تغییرمیکند.
در افغانستان عزیز ما بعد ازقدرت، این "مذهب" است با عث بدبختی ملت ماشده است .   اکثر اختلافات دربین اقوام مختلف از مذهب سرچشمه میگیرد. در بین مذاهب هم گروه های تند رو وهم میانه رو وجود دارند. اما درحال حاضر تندرو ترین مذهب  وهابیت است. که مربوط به یک قشر از برادران سنی  ما میباشند.
در خبرها شنیدم ودیدم که وزارت خارجه‌ي اسرائيل تأييد نموده است كه آن كشور براي تثبيت هويت نژادي پشتون‌ها اقداماتي را روي دست گرفته است.
گفته شده گروه تحقيقاتي اسرائيل در حجمي هزاران ليتر خون براي بررسي نژادي پشتون‌ها و يهودي‌ها اخذ كرده اند تا صحت و سقم اين پيوند را روشن نمايند
.

 از آنجای که اسرائیل علاقه شدیدی به تصرف سرزمین های بشتر ، وپشتون ها علاقه شدیدی به  برادر خوانده گی دارند، من پشنهاد میکنم این خبر را جدی بگیرید وپشتون ها راز همین حالا از نژاد یهود بدانید.
اما من در این فکر هستم که زمانیکه به طور رسمی اعلام شود که پشتون ها از نژاد یهود هستند، افغانستان چه وضعیت پیدا خواهد کرد؟
 ایا پشتونها یهودی خواهند شد؟
ویا یهودی ها(مسلمان) پشتون  خواهند شد؟
ویا به عبارتی  پشتون هابه سرزمین یهود(فلسطین اشغالی) مهاجرت خواهند کرد؟
 ویا یهودی ها(اسرائیل) در افغانستان رخنه خواهند کرد؟
این موضوع را میتوان از دو منظر بررسی کرد:
1- یهودیت واسرائیل:
2- پشتون وافغانستان:


یهودیت واسرائیل: از نگاه عموم قوم یهود انسان های زیرک، باهوش ، فرصت طلب ، خشن وغیر قابل اعتماد هستند. ومنافع شان بر همه چیز اولویت دارد. نام یهود در نزد مسلمانان مساوی است با جاسوسی خیانت  وپول پرستی. چنانکه پیامبر ما مسلمان ها از جانب قوم یهود بیشترین اذیت وآزار ها را متحمل شده بودند.
اما اسرائیل که گچینی ازیهودیان جهان است ودر حال حاضر درنزد مسلمانان یکی از کشور های نفرت انگیزی میباشد. ونام آن مساوی است با کشتن وآواره کردن مسلمانان فلسطین.
این عده از یهودیان که حاکمان اسرائیل میباشند، دارای ثروت فراوان، تحصیلات عالیه، مغز های متفکر، زررادخانه های هسته ای وحمایت های کشور های غربی  ودر یک کلام صاحب همه چیز هستند. اما چیزی که آنها کم دارند زمین برای زندگی  است.
پشتون وافغانستان:  قوم پشتون انسان های ساده، بی سواد،  غیرتی، خشن وتا حدودی احمق هستند. که قومیت وزبان برای آنها در اولویت قراردارد.  هم اکنون عده ای زیادی از آنها را بنام طالب میشناسیم که بنا بر شرایط به وجود آمده در وضعیت شکننده ای قرار دارند. سران این گروه برای بقای خود وحفظ وانسجام زیر مجموعه ها دست به هرکاری میزنند تا زنده بمانند وادامه حیات بدهند. به همین علت دور از انتظار نخواهد بود اگر این گروه دست به دامان یهود(اسرائیل) بشود.
این قوم در افغانستان صد درصد مسلمان وسنی مذهب میباشند. وتند رو ترین گروه آنهادر افغانستان وهابیت است که در حال حاضر اکثریت عملیات خشونت آمیز(انتحاری) در افغانستان راسران همین مذهب هدایت میکند.
پشتون های افغانستان فقیر ترین، بی سواد ترین، خشن ترین عقب مانده ترین انسان های روی زمین هستند وساده ترین وسائل جنگی دار در اختیار دارند.
به عبارتی هیچ چیز  ندارند جزمقداری جاهلیت که آلت دست  این آن قرار میگیرد.
بنا براین اسرئیل بعد از ناکامی در فلسطین، به این نتیجه رسیده است که افغانستان فقیر ودر مانده، (وقسمت از وقوم طرد شده ای پشتون که طالب نامیده میشوند)بهترین گزینه برای برادر خوانده گی خواهد بود. وهم اکنون بی صبرانه منتظر است تا با بهانه آزمایشات  خونی  ووصل کردن قوم پشتون به قوم یهود، در بین اقوام وسران قبایل گرسنه(وطرد شده ای) افغانستان جای پای برای خود باز کنند.
وسران قبایل پشتون هم بعد از طرد شدن از سوی غرب وکشور های عربی،  ودر انزوا قرارگرفتن کامل از سوی تمام جهان وخالی بودن خزانه وگرسنه ماندن شکم،   کم کم به این نتیجه رسیده اند که باید دنبال یک حامی خوب ومطمئین باشند، وکی بهتر از اسرائیل.
ثروت زیاد، مغز های متفکر، وزیاده خواهی های اسرائیل،  فقر،بی سوادی، وانزوای پشتونهاهای (طالب)، دست در دست هم داده تا یک کشور جدید بنام" افغان یهود" تاسیس شود.
اما این کار به این آ سانی نخواهد بود، زیرا از همین حالا روشن فکران پشتون علنا"مخالفت خود را اعلام کرده وخود را از نژاد آریایی دانسته اند. اما نباید فراموش کرد که هم اکنون این سنت گرایان معصب ومتحجر هستند که در افغانستان حکمرانی میکنند، نه عده ای روشنفکر غرب نشین. از سوی دیگر همان طور که عرض کردم اسرائیل دربین کشور های اسلامی  جای ندارد وتمام مسلمانان از این کشور متنفر هستند.
وآنچه که اتفاق خوهد افتاد این خواهد بود که یک مذهب جدید در افغانستان، و بلکه درجهان متولد خواهد شد. آنوقت عده ای برای حمایت آن فتوا خواهد داد، وعده ای هم برای جهاد علیه آن، ونتیجه جنگ دوباره و بدبختی ملت افغانستان.