درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

کار نامه

تغییر روش در دستگیری مهاجرین غیر قانونی در ایران

این روز ها در ایران، ومخصوصا" در تهران اوضاع در کوچه وخیابان برای مهاجرین افغانی که به صورت غیر قانونی زندگی میکنند آرام وبدون سر صدا هست. اما اردوگاه عسکرآباد حکایت از چیزی دیگر میدهد.

شاهدان عینی که ازاردوگاه عسکر آباد دیدن کرده اند میگویند، این مقدار مهاجری غیر قانونی را هیچ وقت در اردوگاه عسکر آباد ندیده اند.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در هفته های اخیر برای دستگیری واخراج این عده از مهاجرین که مدرک اقامت ندارد، تغییر روش داده اند. این تغییر به این صورت است که دیگر در کوچه وخیابان شاهد دستگیری مهاجرین افغانی نیستیم، بلکه مستقیم از محل های کار، واتاق های محل زندگی شان دستگیر نموده ودر اردوگاه ها منتقل میکنند.
نکته: کار بسیار ارزنده ی که در هفته های اخیرانجام میشود این است که نوجوانان زیر ۱۸ سال، وپیر مردان بالای ۶۰ سال را اخراج نمیکنند. قابل عرض است که این کار در اردوگاه عسکر آباد رعایت میشود، شاید در جا های دیگر چنین نباشد.