درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

تخــــریب از نوع درجه: D

شما تا حالا خاله زنک دیدید؟
میدونید معنی خاله زنک چیه؟ بذارید قضیه رو کمی باز کنیم.
یک خانوم چادر به سر (از این چادر ها که تو خونه وقت نماز سر میکنندو باهاش برای خرید هم بیرون میرند) رو تجسم کنید که تو میوه فروشی محل همسایه اش رو دیده و دارند با هم حرف میزنند (خاله زنک بازی میکنند):
- شنیدی زهرا خانوم و شوهرش کارشون به جاهای باریک کشیده؟
- راست میگی خواهر؟ قضیه جدیه؟
- آره خواهر! زهرا خانوم حتی حاضر نیست یک لحظه دیگه با شوهرش زندگی کنه!
- وا! پناه بر خدا! اینا که تا همین ۴ ماه پیش دست تو دست هم بیرون میرفتند و چیک تو چیک بودند!
- چی بگم والا خواهر! میگن حسین آقاشون دست بزن پیدا کرده ! بیچاره زهرا خانوم رو به قصد کشت کتک میزنه!
- خدا مرگم بده! حسین آقا که از این اخلاق ها نداشت؟! مرد آرومی بود. صبح با پرایدش میرفت مسافر کشی شب بر میگشت!
- آره دیگه! میگن از وقتی تو انتخابات شورای محل رای نیاورده خلقش تنگ شده! بهونه میگیره! دست بزن پیدا کرده…

بلی دوستان از شنبه تا امروز در فضای سایبری دنبال تصویروخبری در رابطه با تظاهرات مردم کابل به رهبری جناب محقق بودم.! هرچی گشتم به نتیجه درستی نرسیدم.!

... تا اینکه رفتم
اینجا

ومعنی
خاله زنک بازی را به خوبی دریافتم.

پس لرزه های فیلترینگ بلاگفا!

-۱-
کار بران سرویس دهی بلاگفا حتما" به خاطر دارند که در روز ۳۰خردادماه حوالی ظهر قسمت سرویس دهی بلاگفا مسدودشد واین مسدودیت تا نیمه های شب همانروز ادامه داشت. اینجارا بخوانید:
بلاگفای پرطرفدار درایران فیلتر شد! اگرچه فردایی آن روز مدیران بلاگفا اعلام کرد که فیلتر شدن بلاگفا اشتباهی صورت گرفته اما همه کسانیکه ازجریان مطلع بودند میدانستند که این مطلب یک دروغ مصلحتی بیش نیست. در آن زمان آرزو کردم ای کاش افسانه ای "پینوکیو" به واقعیت تبدیل شود تا دروغ ما آدما را هرچند مصلحتی!!! را نمایان سازد.
-۲-
این مطلب
تغییرات جزئی در بخش نظرات وبلاگها در ظاهر خیلی ساده به نظر می آید اما درعمل یک هشدارجدی برای کابران بلاگفا میباشد. یعنی اینکه از این به بعد مراقب قسمت نطرات وبلاگ خودتان باشید. ممکن است با نشر یک کامنت وبلاگ تان مسدود شود. البته مدیران بلاگفا قبلا" هم تذکراتی داده بود اینجارا بخوانید:توضیحی لازم درباره مسدود سازی برخی وبلاگها.
-۳-
احالی فضای سایبری حتما با این
http://www.blogskin.ir/ آشنای دارند. این سایت یکی ازمفید ترین سایت در زمینه قالب وبلاگ میباشد. قالب های این این سایت هم زیبا وهم هم سبگ ودارای ویژگی های بسار خوبی میباشد وتا جای که من میدانم خیلی هم طرف دار دارد.
اما متاسفانه چند روزی میشود که کاربران که از قالب این سایت در داخل ایران استفاده میکنند دچار مشکل شده ودیگر نمیتوانند از این قالب ها استفاده کنند. وتنها توضیحی که مدیران این سایت داده این است:
متاسفانه به دلیل فیلتر شدن سایت قالب های وبلاگ (علت هنوز نامعلوم است) امکان استفاده از قالب ها نخواهد بودبا پیگیری های انجام شده این مشکل تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد