درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

هزاره های حاضردر ولسی جرگه(دوردوم)

هزاره های حاضردر ولسی جرگه(دوردوم)


در این چند ماه مخصوصا" هفته های گذشته خیلی از دوستان از تعداد نفرات هزاره که وارد ولسی جرگه در دو دوم شده اند میپرسیدند. بلاخره امروز در وبلاگ انجمن پیک تعداد نفرات حاضر در ولسی جرگه را یافتم.
برای همه این عزیزان ارزوی موفقیت وسر فرازی دارم
لیست نفرات حاضر در ولسی جرگه دور دوم.
باميان:
1) محمد اكبري
2) دگروال عبدالرحمن شهيداني
3) صفورا ايلخاني
4) فكوربهشتي
دايكندي:
5) نور اكبري
6) صادقي زاده نيلي
7) شيرين محسني
8) اسدالله سعادتي
ميدان وردك:
9) انجينر حميده اكبري
10)صديقه مبارز
11)غلام حسين ناصري
بغلان:
12)منصور نادري
13)عبيدالله رامين
بلخ:
14)محمد عبده
15)احمدشاه رمضان
16)عباس ابراهم زاده
غزني:
17)علي اكبر قاسمي
18)انجينر نفيسه عظيمي
19)شاه گل رضايي
20)خداداد عرفاني
21)عارف رحماني
22)قيوم سجادي
23)چمن شاه اعتمادي
24)محمد علي علي زاده
25)هماسلطاني
26)محمد علي اخلاقي
27)شاه جهان
غور:
28)رقيه نائيل
29)قربان كوهستاني
30)بحر
هلمند:
31)نعمت الله غفاري
هرات:
32)احمد بهزاد
33)رضاخوشك وطندوست
قندهار:
34)شكيبا هاشمي
سمنگان:
35)طاهر زهير
36)معصومه خاوري
سرپل:
37)محمد حسين فهيمي
38)محمد حسن شريفي
تخار:
39)حبيبه دانش
ارزگان:
40)ريحانه آزاد
كابل:
41)بشردوست
42)محمد محقق
43)عالمي بلخي
44)علي كاظمي
45)حسين انوري
46)كبرامصطفوي
47)فاطمه نظري
48)ابراهيم قاسمي
49)رمضان جمعه زاده
50)فرخنده نادري
51)جعفر مهدوي
52)قربانعلي عرفاني
كندوز:
53)داوود نادري

فقط یک تیتر امیدوار کننده! همین

فقط یک تیتر امیدوار کننده! همین

گاه گداری در خبر گزاری های ایرانی واز قول مسئولان ایرانی خبر های به صورت تیتر، نشر میشود که باعث امیدواری مهاجرین افغانستانی میشود که یک جورای قند توی دهان آدم آب شده و اظافه آن از لب ولوچه آدم راه می افتد. مثل همین تیتر ذیل.
اتباع افغاني مجاز تحت پوشش بيمه‌ قرار مي‌گيرند
موسوي‌نسب‌ گفت: اتباع افغاني مجاز در استان تهران بعد از هدفمند‌كردن يارانه‌ها تحت پوشش بيمه‌اي قرار خواهند گرفت.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس عيسي موسوي‌نسب مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران در خصوص سرانجام اجراي طرح جامع ساماندهي اتباع خارجي گفت: مرحله اول اين طرح كه شناسايي اتباع غيرمجاز بود، در نيمه اول سال جاري اجرا شد كه با استقبال خوبي روبه‌رو بود و 320 هزار نفر اتباع مجاز ثبت‌نام كرده‌اند.
وي ادامه داد: اما در مراحل دوم آمايش اتباع افغاني مجاز انجام شد كه تا الان تقريبا 86 درصد از اتباع مجاز افغاني كه 320 هزار نفر مي‌شوند، كارت‌هاي آمايش 6 خود را دريافت كردند.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران با بيان اينكه طبق آمارهاي قبلي حدود سه ميليون اتباع غيرمجاز و مجاز افغاني در داخل كشور زندگي مي‌كنند، يادآور شد: استان تهران بالاترين جمعيت مجاز و غيرمجاز افغاني را به خود اختصاص داده است.
موسوي‌نسب همچنين در خصوص آمار تفكيكي اتباع مجاز افغاني ساكن در استان تهران خاطرنشان كرد: تهران با 43هزار و 798 نفر، ري با 41 هزار و 501 نفر، ورامين با 64 هزار و 345 نفر، پاكدشت با 32 هزار و 645 نفر، كرج با 32 هزار و 324 نفر، اسلامشهر با 30هزار و 210 نفر، شهريار با 30 هزار و 276 نفر و دماوند با 9هزار و 256 نفر با لاترين جمعيت اتباع مجاز افغاني را دارا است.
* آغاز مرحله سوم طرح جامع ساماندهي اتباع خارجي از اويل دي ماه
وي با بيان اينكه استقبال اتباع افغاني از طرح جامع ساماندهي اتباع خارجي بي‌نظير بوده است، گفت: مرحله دوم اين طرح تا پايان آذرماه ادامه دارد و در اوايل دي ماه مرحله سوم كه فراخوان اينترنتي اتباع افغاني غيرمجاز است با اطلاعيه وزارت كشور آغاز خواهد شد.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران با اشاره به نحوه اجراي مرحله سوم طرح ساماندهي اتباع خارجي (فراخوان اينترنتي اتباع غيرمجاز) تصريح كرد: آن دسته از افرادي كه در مرحله اول كد شناسايي گرفته‌اند، در اين مرحله مراجعه كرده و در صورتي كه اطلاعاتشان ناقص باشد، آن‌را برطرف مي‌كنند و براي مراجعه به پايگاه‌هاي از پيش تعيين شده جهت تكميل پرونده نوبت‌دهي مي‌شوند.
* ابطال كارت اقامت اتباع مجازي كه در طرح ساماندهي اتباع خارجي شركت نكنند
موسوي‌نسب همچنين درباره اتباع افغاني كه تاكنون در طرح ساماندهي اتباع خارجي ثبت نام نكرده‌اند، تصريح كرد: حتي اتباع مجازي كه در اين طرح شركت نكنند، حضورشان در ايران غيرقانوني محسوب شده و كارت اقامتشان باطل مي‌شود.
وي ادامه داد: بنابراين همه اتباع افغاني بايد بدانند در صورتي كه در طرح جامع ساماندهي اتباع خارجي شركت نكنند، غيرمجاز شناخته شده و از همه تسهيلات جمهوري اسلامي ايران همچون تحصيل، بهداشت و ساير خدمات محروم مي‌شوند و همچنين غيرقانوني شناخته شده و مراجع انتظامي برابر قانون با آنها برخورد خواهند كرد.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران تأكيد كرد: اتباع افغاني كه در اين طرح شركت كنند، تسهيلات ويژه‌اي براي حضور قانوني آنها ايجاد خواهد شد.
موسوي‌نسب در ادامه در خصوص وضعيت اتباع افغاني بعد از هدفمندكردن يارانه‌ها در ايران گفت: بحث هدفمندكردن يارانه‌ها براي اتباع ايراني قابل تعريف است اما با هماهنگي كميساري عالي پناهندگان، وزارت كشور برنامه‌اي را براي اتباع خارجي در دستور كار خود دارد تا بخشي از فشاري كه در هدفمندي يارانه‌ها به آنها وارد مي‌شود، برطرف شود.
وي با بيان اينكه براي كم كردن فشار ناشي از هدفمندكردن يارانه‌ها به اتباع خارجي توافقاتي با كميسارياي عالي پناهندگان صورت گرفته است كه متعاقباً اطلاع‌رساني دقيقي در اين مورد صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: تعداد 320 هزار اتباع افغاني كه در تهران مجاز شناخته مي‌شوند، طبق پيش‌بيني بعد از هدفمند‌كردن يارانه‌ها تحت پوشش بيمه‌اي قرار خواهند گرفت.