درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

بنام افغان،بکام ایران

طبق معمول امروز هم اول سری وبلاگ همکارنیوز زدم تا هم از قافله اطلاعات دنیای مجازی عقب نمانم وهم از خبر های افغانستان مطلع بشوم.
دربین تیتر های خبری، تیتر خبرگزاری مثلا" افغانی
صدای افغان آوا توجهم راجلب کرد.به عنوان اشک تمساح که در نقد یک مقاله به عنوان زن بودن در جامعه امروز ایران، حیات غصب شده و زیستن در محاصره») به قلم استاد سيد محمدحسين مبلغ تحریر شده بود.
کمی کنجکاو شدم ودنبال مطلب گشتم ودر
اینجا یافتم.
در اصل مطلب که در روزنامه هشت صبح نشر شده است، گوشه های از واقعیت های جامعه امروز ایران به طور مفید بیان شده است. ودر نقد آن در خبرگزاری آوا با یک عالمه پند،اندرز،نصیحت وآیه وحدیث مفصلا" به این مقاله حمله شده.!
...اما انچه که باعث شد این مطلب راتحریر کنم این جملات نویسنده محترم بود: توجه کنید:
جالب است كه برخي از هموطنان ما، با این که گوششان در دست اربابان بالا دستشان می باشد و به هر سویی که آنها بخواهند، مي کشند، و اين افراد نيز به ناچار به خاطر حفظ زندگی و قطع نشدن جیره شان، ناگزیر باید به آن سمت حرکت کنند، با همه اين شرایط باز به فكر دفاع از محرومیت و مظلومیت زنان ایرانی هستند.
حال بد نیست عناوین اصلی خبر های امروز این خبرگزاری مثلا" افغانی را که خود راحامی ملت افغانستان میداند ونگران سرنوشت مردم افغانستان است رابا هم مرورکنیم.
اشک تمساح
امریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و پرداختن به مساله‌ي هسته ای ایران یک بازی سیاسی بیش نیست
در افریقای جنوبی رخ داد
استقبال از غرفه فرهنگي ايران در جام جهاني
تقدیر از سرپرست منطقه آزاد چابهار ایران
پيام آيت الله شيرازی به مناسبت رحلت مرحوم حجة الاسلام والمسلمين رضوی در لکنهؤ - هند
تو خود بخوان حدیث مفصل.