درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

طرح آمایش (۵) ویژه مهاجرین افغانی در استان تهران آغاز شد

قابل توجه هموطنان مهاجر مقیم استان تهران وشهرستانهای تابعه
طرح آمایش(۵) از روشنبه۱۷/۱۱/۱۳۸۸ شروع میشود.
این طرح به مدت دوماه ادامه دارد.
وهموطنان مهاجر، دوماه فرصت دارند تا کارت های آمایش مرحله چهارم راتحویل داده وکارت های "لیموی" رنگ مرحله پنجم را دریافت کنند.
در این مرحله به جز هزینه کارتها، مصرف دیگری تعلق نمیگیرد.
هموطنان مقیم شهرستانهای ورامین وپاکدشت هرنفر با واریز کردن مبلغ۲۲۰۰ تومان به شماره حساب ۲۱۷۱۱۳۱۲۳۹۰۰۶ بنام خزانه کل
ومبلغ ۲۰۰۰ تومان به شماره حساب ۰۱۰۶۳۹۱۳۴۳۰۰۸ بنام شرکت "شتکا" واریز نموده واز فیش های پرداختی حتما" یک نسخه کپی تهیه نمایند.

محرم "راز" کیست؟!

دوستی ایرانی دارم که ۱۵ سال قبل در همین مکان همکار بودیم. او رفت سوی تحصیل علم ومن ماندم در اینجا. از آنجایکه در زمان همکاری اخلاق همدیگر را میپسندیدم روابط ما قطع نشد وهنوز هم ادامه دارد وگاه گداری که می آید ومخ مرا کار میگیرد، من هم از فرصت استفاده میکنم واز او سئوالاتی میپرسم. اودر یکی از دادگاه های خانواده مشغول است.

ایشان میگفت در دادگاه خانواده بیشترین پرونده های که به طلاق"منجر" نمیشود، وسالها هم مختومه نمیشود(البته نه همه آنها چون در صدی از آنها متاسفانه منجر به طلاق میشود) مربوط به اسرار نگفته مردان وزنان است که بعد از ازدواج هر آنچه(راز) نگفته در دل داشته به طرف مقابل گفته است.
بدون شک همه ما انسانها در طول زندگی راز های داریم که فقط خود ما وخدای ما از آن راز با خبر هستیم. این راز ها در هر مقع زمانی میتواند متفاوت باشد بستگی به محیط زندگی، تربیت وفرهنگ ما انسانها دارد.
به نظر شما چه کسی میتواند محرم راز باشد؟ پدر،مادر، برادر،خواهر، همسر، اولاد، دوست همسایه ووو.. .؟
در طول زندگی ما انسانها هر کدام از افراد بالا که نام بردم میتواند محرم راز باشد. وبعد از مدت آن راز یا فراموش میشود ویا به خاطر گذشت دیگران مثل پدر ومادر پنهان میماند وکسی از آن مطلع نمیشوند.ویا به خاطر دوری شما از از اشخاص مانند دوستان وهمکلاسی ها، خود به خود اهمیت آن از بین میرود.
اما در این میان ازدواج وانتخاب همسر وتشکیل خانواده از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چون ازدواج همانا وزندگی با همسر همانا. تا مرگ.
خوب با این حال شمای که سالها تجربه زندگی مشترک داری ودارای فرزند هم هستی، آیا تاکنون توانستی راز نگفته خود را با همسر تان در میان بگذاری؟ هیچ فرقی ندارد این راز میتواند در هرزمینه باشد. سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مثبت ویا منفی.
ویا شما که تازه ازدواج کردی آیا قصد داری تمام راز هایت را با همسر تان در میان بگذاری؟
یا شما که هنوز ازدواج نکردی آیا میخواهی همه راز هایت را با همسرآینده ات بگویی؟
و سئوال آخر اینکه چه راز های را باید گفت وچه راز های را نباید گفت؟
منتظر پاسخ شما هستم:
چون که یا تجربه کردی، ویا در حال تجربه کردن هستی ویا در آینده با آن روبرو خواهی شد.ازدواج دیرو زود دارد ولی سوخت وســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوز ندارد.


پ.ن: خواشمند است از من نپرسید چگونه هستم.!!!