درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

به نظر شما در حال حاظر! بهترین گزینه برای دفع حملات کوچیها چیست؟

همانطور که میدانید قضیه حملات هرساله کوچیها به سرزمین هزاره جات وکشتن وتاراج مال اموال آنها نه مشکل دیروز ونه امروز جامعه هزاره جات است بلکه این یک مسئله از پیش تعین شده است که طی سالها برنامه ریزی شده وانجام میشود. بر اساس همین سیاست جمعیت هزاره در افغانستان وتمام دنیا پراگنده شده است. ومتاسفانه خیلی از مناطق که در معرض خطر مستقیم حمله کوچیها قرار ندارند واکنش مناسب از خود نشان نداده اند. مانند خود این حقیر! اگرچه زادگاه من ناهور یکی از مناطقی است که بیشترین ضربه را از ناحیه کوچیها خورده وخواهند خورد.
بنا براین وظیفه من، تو وما که در سراسر دنیا پراکنده هستیم در حال حاضر به عنوان یک هزاره چیست؟ اگرچه برای دفع حملات کوچیها یک برنامه منظم ومداوم نیاز است اما فعلا" ودر حال حاضر برای دفع حملات کوچیها کدام گزینه ای زیر را موثر میدانید.
۱- نشر اخبارو مطالب در سایتها وبلاگها(که دارد انجام میشود)
۲- واگذاری حل این قضیه به سیاست مداران وریش سفیدان هزاره
۳- قیام مسالمت آمیز از قبیل:تظاهرات وریختن در خیابانها، در داخل افغانستان وسراسر دنیا در جلوی سفارت خانه های افغانستان، تحسن در دانشگاه ها وحوزه های علمیه در داخل وخارج.
۴- مقاومت مسلحانه در مناطق تحت اشغال کوچیها
۵- صبر وحوصله مانند یک قرن گذشته!
خواهشمند است پس از تفکر وبه دور از احساسات نظرات ورا ه حل های که به نظر شما در حال حاضر برای دفع حملات کوچیها موثر است را در قسمت نظرات درج کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر