درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

هفته ای غمناک وپر التهاب!

هفته ای غمناک وپر التهاب!
متاسفانه هفته گذشته را را ساکنین شهر پیشوای ورامین، چه برادران وخواهران ایرانی وچه مهاجرین افغانی، هفته ای غمناک و وحشت انگیزی راسپری نمودند.! ودر اکثر مواقع دوشا دوش هم گریستند وناله کردند.

قضیه از این قرار است که در اوایل این هفته بر اثردرگیری دوجوان یکی ایرانی دیگری ومهاجر افغانی بر سر یک موضوع خیلی احمقانه دعوایی صورت میگیرد! ومتاسفانه جوان ایرانی به قتل میر سد. قاتل کمتر از۲۴ ساعت دستگیر شده روانه ای بازداشتگاه میگردد.

داستان این درگیری متاسفانه خیلی احمقانه، درد آور وقابل تامل، هم برای ایرانی ها وهم برای مهاجرین افغانی میباشد. خبر این حادثه توسط مقامات محلی رسانه ای نشده است. به همین علت از ذکر جزئیات بیشتر معذورم.! تا فرصت دیگر.

اما با اینکه مقتول دفن وقاتل دستکیر شده است، امامتاسفانه پیامد های این حادثه در شهر کوچکی مثل پیشوا باعث درد سر های هم برای مهاجرین وهم برای مقامات انتظامی شده است. پس از وقوع این حادثه غم انگیز افرادی فرصت طلب شبانه در کوچه وخیابان با پوشاندن صورت و سوار برموتور سیکلت به مهاجرین بی گناه حمله نموده وبه آنها آسیب های جدی وارد کرده اند.

قابل ذکر است که نیروی محترم انتظامی شهر پیشوا با آسیب دیده گان مهاجر همدردی نموده به طور جدی پی گیر این حادثه میباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر