درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

پس لرزه های طرح شناسایی مهاجرین افغانی فاقد مدرک در ایران

پس لرزه های طرح شناسایی مهاجرین افغانی فاقد مدرک در ایران

بعد از اجرای طرح شناسایی مهاجرین افغانی فاقد مدرک قانونی در ایران و رسیدن این خبر به افغانستان با خبر شدم که به یکباره تعداد کثیری از جوانان جویای کار قصد عزیمت به ایران دارند.! ومتاسفانه در این وضعیت تبلیغات راه بلدان((قاچاقبر)) انسان هم به شدت افزایش یافته ومردم را تشویق وترغیب به مسافرت به سمت ایران میکنند.

دو نکته ای ضروی در این مورد.

1- این مرحله فقط طرح شنا سایی میباشد. اینکه عده ای میگویند کارت شنا سایی میدهد دروغی بیش نیست.!((شاید مقدمات)) دادن کارت شناسای باشد.باید توجه داشت که تا رسیدن کارت شنا سای به دست ثپت نام شدگان مهاجر افغانی حداقل یکسال طول میکشد. بنا براین دوستان که قصد عزیمت به ایران را دارند باید توجه داشته باشند که در صورت موفقیت ورسیدن به ایران وثپت نام در این مرحله، باید در مراحل بعدی که درپست قبلی توضیح دادم حضور داشته باشند.

2- طبق اخبار واصله مرز های ایران به شدت مراقبت میشود وطی چند روز گذشته متاسفانه هموطنانی که قصد عزیمت به ایران را داشته اند مورد اصابت گلوله ای مرزبانان ایرانی قرار گرفته اند وکشته شده اند.

بنا براین توصیه میشود که: اولا" کسانی مجبوریت ندارند به هیچ وجه راهی ایران نشوند دوما" اگر هم براثر بیکاری ومجبوریت قصد مسافرت((مهاجرت))به ایران را دارند حتما" ازطریق قانونی اقدام کنند تا خدایی نکرده سر مرز مورد اصابت گلوله ای مرزبانان ایرانی قرار نگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر