درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

دنیای زیبای فیس بوک!

دنیای زیبای فیس بوک!


مدت است که افتخار عضویت در فیس بوک را یافتم.!
میخواستم در باره ای صفحه ای فیس بوک مطلبی مفصلی بنویسم اما در خبر ها شنیدم که به علت عضو بودن فرزند رحیم مشایی در این سایت اجتماعی در ایران کلی جنجال به پا شده است. به همین علت از خیرش گذشتم.
اما جدیدا" وبا دیدن یک صحنه ای نه چندان عجیب به کشف یک راز بسیار مهمی دست یافتم وفهمیدم که چرا سایت های اجتماعی بزرگ وخبر گزاری های آزاد پشت سر هم فیلتر میشوند.
در همسایگی ما چند باب مغازه ای مانتو فروشی قرار دارد که گاه گداری مانند تصویر زیر صورت های مانکن های تبلغاتی شان پوشانده میشود.
وقتی که علت را از متصدی مغازه جویا میشوید میگویند اماکن دستور داده تا صورت های مانکن را بپوشانیم. البته این پوشاندن صورت دو الی سه روز بیشتر دوام ندارد.
این قضیه برایم به صورت معمای بی پاسخ مانده بود تا اینکه چند روز قبل با صحنه ای برو برو شدم که تمام این راز بر ملا شد ومن به پاسخ سئوالم رسیدم. در صحنه ای که من ناظرش بودم پسر بچه ۱۲ ساله که عقب ماند گی ذهنی داشت رو بروی مانکنی که صورتش باز بود استاده بود وبه صورت مانکن خیره شده بود و انگشت سبابه اش را روی لبانش میزد. در این صحنه مادر بچه اصرار بر رفتن داشت وپسر بچه برماندن واین ماجرا دقایقی طول کشید وبا اعتراض وسر صدایی نا مفهوم پسر بچه تمام شد.
عاقل مباش که غم دیگران خوری// دیوانه باش که دیگران غمت خورند.
احساس خوشبختی میکنم که عقب ماندگی ذهنی دارم
وباعث افتخارم است که عده ای عاقل مراقبم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر