درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

نیمه ای دوم آبانماه آغاز ثبت نام اینترنتی مهاجرین افغانستانی

نیمه ای دوم آبانماه آغاز ثبت نام اینترنتی مهاجرین افغانستانی
نگارش در تاريخ یکشنبه نهم آبان 1389 توسط شیر محمد حیدری (میر افغان)
مهاجرینی که در تابستان امسال در طرح ساماندهی وزارت کشور ایران ثبت نام نموده ورسید دریافت کرده اند، آماده باشند.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از ايلنا ، وزير كشور از آغاز اجراي سومين مرحله طرح سرشماري اتباع افغاني از نيمه آبان ماه خبر داد.مصطفي محمدنجار وزير كشور درحاشيه نشست شوراي هماهنگي اجرايي اتباع بيگانه، اظهار داشت: در اين مرحله دارندگان رسيد شركت در طرح سرشماري اتباع افغاني با مراجعه به سايت اينترنتي كه در نيمه آبان ماه نشاني آن اعلام خواهد شد، نشاني و تاريخ و ساعت مراجعه به مراكز تعيين تكليف را دريافت مي‌كنند.
رئيس شوراي هماهنگي اجرايي اتباع بيگانه مرحله چهارم اين طرح را مرحله آخر طرح سرشماري اتباع افغاني ناميد و گفت: اين مرحله بحث تصميم گيري است و در اين مرحله به اتباع گفته مي‌شود كه چه كارهايي را بايد انجام دهند.
محمد نجار گفت: اجراي طرح سرشماري اتباع غيرقانوي افغاني از مرداد ماه آغاز شده است و در انتهاي اسفند ماه پايان خواهد يافت.
به گفته وزير كشور هدف از اجراي اين جمع آوري اطلاعات هويتي، اجتماعي و اقتصادي اتباع افغاني است تا بر اساس اين اطلاعات برنامه ريزي‌هاي لازم را در حوزه‌هاي اجتماعي و اقتصادي انجام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر