درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

بایکوت خبری، سفر کرزی به آمریکا در رسانه های ایران!

امروز صبح گشتی در خبر گزاری ها وروزنامه های ایران زدم تا از کم کیف خبرسفر کرزی مطلع شوم. جای شما خالی! هرچی گشتم چیزی نیافتم! به جز روز نامه اطلاعات، آنهم در صفحات میانی، دیگر روزنامه حتی اشاره کوچکی هم به این سفر نداشتند! اینجارا بخوانید. کنجکاوی رهایم نکرد! سری به خبرگزاری های ایران زدم. در خبرگزاری های ایران فقط اشاره کوچکی شده بود به چند کلمه سخن کرزی در پوشش خبری سی ان ان اینجارا بخونید. که کرزی صاحب از روابط افغانستان وایران مثلا" دفاع کرده بود.
اما تا دلتان بخواهد در باره ای مضروب شدن سفیر پاکستان به دست یک تبعه افغانی در تهران، مطلب نوشته اند.!
خوب شاید بگوئید، چار دیواری واختیاری! دوست ندارند در باره رئیس جمهور شما چیزی بنویسند. حق با شما است. شاید به من هیچ ارتباطی نداشته باشد. اما دو نکته:
۱- روزنامه ها وخبر گزاری های مثلا" افغانی که از سیر تا پیاز ایران را پو شش خبری میدهند، کمی در این روزها به رسانه های ایران توجه کنند.! تا یاد بگیرند همسایه داری وروابط دوستانه یعنی چه.
۲- ایران عجب جزیره ای است! من اگر به اینتر نت دست رسی نداشتم، چه خاکی بر سرم می ریختم؟!
یک نگاهی هم اینجا بیندازید!
تلویزیون افغانستان یا ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر