درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

هشدار به جامعه هزاره!

با کمال تاسف بایدعرض کنم خطر بزرگی در کمین هزاره ها است.
بعد از تجاوزات کوچیها در سرزمین هزاره جات وقیام مسالمت آمیز عمومی هزاره ها در سرتاسر جهان، باید اعتراف کنم در تمام عمرم این قدر احساس غرور نکرده بودم! ومرتب با خودم می گفتم: ما میتوانیم اگر وحدت، اتحاد ویکپارچگی خود راحفظ کنیم. در این چند روز قدرت وحدت ویکپارچگی را با تمام وجودم حس کردم. اما متاسفانه امروز در صفحات اینترنت خبر های خوبی مشاهده نکردم.
عزیمت کریم خلیلی به بهسود ونگرانی محمد محقق از این سفر وسردرگمی نمایندکان متحسن وبد تر ازهمه حرف حدیث برای نیت رفتن کریم خلیلی وتحسن نمایند گان پارلمان، دست در دست هم داده آینده نامعلومی را پیش روی ما قرار داده است.
موضع گیری حزبی وجناحی ونادیده گرفتن حقوق کل هزاره ها در چنین وضعیتی حکم انتحار را دارد.
منتظر روز های آینده میمانیم.
سرنوشت کریم خلیلی چه خواهد شد؟ آیا خطر درکمین او است؟!!! آیا او قربانی فیصله نامه رئیس جمهور خواهد شد؟
نگرانی محقق چیست؟ آیا او مشکل شخصی دارد ویا چیزهای میداند که مانمیدانیم؟
طرفدارن کاسه ای داغتر از آش دنبال چه هستند؟
آیا فاجعه دیگری در ره است؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر