درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

خرافات! به اندازه یک جهان،به مهمی یک جام!

خرافات! به اندازه یک جهان،به مهمی یک
جام جهانی فوتبال داردبه پایان خودش نزدیک میشود وتا چند روز دیگر تب فوتبال به کلی میخوابد.
برای این حقیر بازی های جام جهانی ۴۵ دقیقه بود! خب یعنی چه؟! یعنی اینکه شبها تا میرسیدم منزل وشام میل میکردم ساعت میشد یازده وبازی شروع میشد بعد از ۴۵ الی ۴۸ دقیقه که نیمه اول تمام میشد وکمی هم صحنه های مهم واحیانا" گل های زده شده را نشان میداد، ساعت میشد ۱۲ نیمه شب. آنوقت یک چشمم به صفحه تلویزیون وشروع نیمه دوم فوتبال وچشم دیگرم به ساعت وفردای که باید سر موقع بیدار شوم تا احینا نا" بر اثر کم خوابی ویا بد خوابی صبح زود به روی بندگان خدا که اسمش مشتری هست و به محل کارم مراجعه میکنند، خدای نکرده اخمی، بد اخلاقی نداشته باشم زیرا عقیده دارم رضایت خداوند بستگی به رضایت خلق خدا دارد.
خلاصه بین احساس ومنطق، این منطق بود که پیروز میشد ومیگفت: برو بخواب بخواب بخواب ... اینقدر میگفت تا من هم تلویز یون را خاموش نموده سر روی بالش میگذاشتم به امید فردای شاداب تر وبالب خندان.
واما با این مقدمه نه چندان کوتاه برویم سر اصل مطلب:
همه شما "اختاپوس" آلمانی، همان حیوان هشت پایی که مسابقات جام جهانی راپیش بینی میکند میشناسید ویا حداقل یک بار نام اورا شنیده اید. میگویند تا حالا تمام پیش بینی های اودرست از آب درآمده ودر آخرین پیش بینی اش هم گفته تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا شکست میخورد.اینجارابخوانید . خب با این حال تا ساعت ۱ بامداد فردا منتظر میمانیم تا بازی آلمان اسپانیا تمام شود. حال نتیجه هرچی که میخواهدباشد.
اما من در تمام عمرم: خرافات به بزرگی یک جهان ومهمی یک جام ندیدم!
شما چطور؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر