درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

21 شهریور ماه آغاز مرحله ای ۶ آمایش ویژه ای مهاجرین افغانستانی مقیم ایران

21 شهریور ماه آغاز مرحله ای ۶ آمایش ویژه ای مهاجرین افغانستانی مقیم ایران

قابل توجه آوارگان افغاني داراي مدرك آمايش ۵

آمايش مرحله ۶ از تاريخ يكشنبه ۲۱ شهريور در استانهاي غير ممنوعه آغاز خواهد شد.
قابل توجه آوارگان افغاني داراي مدرك آمايش 5
نظر به فرا رسيدن تاريخ انقضاي اعتبار مدارك آمايش(بازشناسي) مرحله ۵ پناهندگان جمعي (آوارگان) افغاني ، اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به موجب اختيارات ابلاغي كميته دائمي اتباع بيگانه ، اجراي آمايش مرحله 6 را مقارن با عيد سعيد فطر از تاريخ يكشنبه ۲۱ شهريور در استانهاي غير ممنوعه آغاز خواهد نمود .
استانهاي محل اجراي طرح عبارتند از : تهران، سمنان ،كرمان ،يزد ،اصفهان ،فازس خراسان رضوي،خراسان جنوبي ، بوشهر،قم،مركزي،قزوين و گلستان
پناهندگان جمعي دارنده مدرك آمايش۵ مي بايد بر اساس نوبت بندي كه دفاتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استانهاي محل سكونتشان متعاقباً صادر مي نمايند به شعبه آمايش استان مراجعه و نسبت به دريافت كارت آمايش 6 اقدام نمابند.
نحوه مراجعه خانوارها به شعب با توجه به ويزگيهاي آن دو مرحله اي طراحي شده است .بر اين اساس بدواً يك نفر از اعضاء خانوارهاي مربوطه طبق نوبت تعييني توسط دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي(طبق اطلاعيه هاي استاني ) ، با در دست داشتن مدارك آمايش۵ خانوار به شعبه آمايش مربوطه در استان مراجعه و «برگه تعيين نوبت خانوار» دريافت خواهند نمود. سپس در روز و ساعت تعيين شده در برگه مزبور، با همراه داشتن قبوض بانكي مندرج در برگه به اتفاق كليه اعضاء خانوار به منظور عكسبرداري جديد جمعاً به شعبه آمايش مراجعه خواهند نمود.
مدت زمان مرحله اول اين طرخ ۱۵ آذر۸۹بوده و لازم است كه پناهندگان جمعي (آوارگان) افغاني در مهلت تعيين شده براي تبديل مدرك اقدام نمايند.
كارت آمايش ۶ تا اواسط سال۱۳۹۰ داراي اعتبار مي باشد.
اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي
۱۶ شهريور ۸۹
پ.ن: در این مرحله عکس تمام اعضای خانوار تعویض میشود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر