درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

در کابل محقق ودر غزنی قاسمی اول است.

در کابل محقق ودر غزنی قاسمی اول است.

کابل:
در کابل وغزنی هزاره ها میتازند.
تا امروز1389/7/22نتایج رای نمایندگان در ولایت کابل رادر اینجا ونتایج رای نمایندگان ولایت غزنی را در اینجا میتوانید ببنید.
تا این تاریخ وضعیت هزاره ها در کابل امید وار کننده است واگر همین نتایج باقی بماند آنوقت مردم نتیجه رای دادن ومشارکت در تعین سرنوشت خود را خواهند دید.
اگر چه هنوز رای ها قطعی نیست ولی آنچه که قابل توجه است این است که تا این تاریخ خبری از حسینی مزاری دربین کاندیدای واجد شرایط نمایندگی در پارلمان(ولسی جرگه) نیست ودر عوض نام عباس نویان در بین این نمایندگان خود نمایی میکند.
ولایت غزنی:
در این ولایت وتا این تاریخ هزاره ها پیشتاز نتایج رای مردم است. واگر این نتایج باقی بماند بینی طالبان وحامیانش به خاک مالیده خواهد شد.
این موضوع زمان اهمیت ویژه ای پیدا میکند که در این روزها ولایت غزنی به یکی از نا امن ترین مناطق افغانستان تبدیل شده است. طالبان در روز روشن اقدام وبه ترور وآدم ربای میکند.! ومعمولا" روش شان هم این است که ثروتمندان را می رباید وبرای آزادی شان پول میگیرند و کارمندان دولت را ترور میکنند می کشند. آنچه که باعث تاسف وفابل درک است این است که تمام افراد ترورشده وربوده شده هزاره هستند. واین یعنی اینکه گروهی از صلاح خشونت،ترور، جاهلیت وحماقت استفاده نموده وجان انسان های بیگناه را میگیرد وبه زندگی انها پایان میدهد وگروهی دیگر از صلاح علم، صلح، عقل ومنطق استفاده میکنند وامید رابه زندگی و دلهای انسانها برمیگرداند.
در شرایط کنونی اگر تقلبی صورت نگیرد بدون شک این صلاح علم،صلح، عقل ومنطق است که پیروز خواهد وبود.
پ.ن:1- در این دو ولایت فاتحه ای خلیلی ویارانش خوانده است.
پ.ن:2- عباس نویان را نمیشناسم ونمیدانم تاچه حد لیاقت نمایندگی مردم در دور دوم پارلمان را دارد. همین که مردم برای بار دوم به او اعتماد کرده وبه او رای دهد خود نشان از لیاقت اوست. اما اگر چنانچه ایشان وارد پارلمان شود مطمنا"دماغ خیلی "ها" خواهد سوخت.
پ.ن:3- هنوز هیچ چیز قطعی نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر