درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

در پی واژگونی یک خودرو 6 نفر از هموطنان مهاجر افغانستانی کشته شدند!

در پی واژگونی یک خودرو 6 نفر از هموطنان مهاجر افغانستانی کشته شدند!

حکایت رنج وغم هجرت وغربت پایانی ندارد.! یگبار دیگر هجرت،جاده، ماشین، وجان های که گرفته میشود ومیمیرد وخانواده های که چشم به راه لقمه ای نانی میمانند که دیگر هرگز نه نانی میبینند ونان آوری.!
هیچ نمیتوان گفت: جز یک جمله: این حادثه آخرین نخواهد بود.
متن خبر غم انگیز وتاسف بار را باهم میخوانیم.
6 نفر از 15 سرنشين پژو كشته شدند
در پي واژگوني يك خودروي پژو 405 كه حامل 15 تبعه بيگانه غير مجاز بود، شش نفر از سرنشينان آن كشته شدند
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس سخنگوي پليس راه هرمزگان اظهار داشت: در پي وقوع يك تصادف خونين كه روز جمعه رخ داد و شش نفر از 15 سرنشين‌ سواري كشته شدند، پليس علت واژگوني اين خودروي سواري پژو 405 كه در محور ميناب بندرعباس روي داد را سرعت غيرمجاز خودروي سواري و عدم توانايي راننده در كنترل آن اعلام كرد. بهرام رحيمي همچنين افزود: در اين حادثه 9 سرنشين ديگر پژو ياد شده نيز زخمي شدند كه مصدومان بلافاصله براي مداوا به بيمارستان ميناب انتقال داده شده‌اند. سخنگوي پليس ‌راه استان هرمزگان با بيان اينكه اين خودرو بدون پلاك بوده و 15 نفر سرنشين داشته است، اضافه كرد: سرنشينان آن همگي اتباع بيگانه بودند كه به صورت غيرمجاز انتقال داده مي‌شده‌اند. رحيمي با بيان اينكه تعدادي از اين سرنشينان در صندوق عقب قرار داشته‌اند، ادامه داد: راننده خودرو پس از فرار از صحنه متواري شده است. يادآور مي‌شود در ماه‌هاي اخير انتقال اتباع افاغنه به طور غيرمجاز از شرق كشور به استان‌هايي مانند هرمزگان و كرمان به بازاري پررونق براي برخي از افراد سودجو تبديل شده به نحوي كه اين افراد بعضا در قبال انتقال و جابه‌جايي يك تبعه غير‌مجاز از مرز شرقي به بندرعباس كرايه‌اي بين 500 هزار تا يك ميليون تومان دريافت مي‌كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر