درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

دنیارا آب ببرد! مرغابی ده بند پایش است.

دنیارا آب ببرد! مرغابی ده بند پایش است.
در این روز های پر التهاب(البته برای مردم غزنی) نه کل هزاره ها! وبحث وجدل بر سر تائید نشدن صحت انتخابات ولایت غزنی، یک هزاره فیلش یاد هندوستان کرده وبه فکر اجرای قانون وحمایت از کمیسیون انتخابات افتاده.!
این دوست هزاره ما به خواب خرگوشی تشریف دارند وگرنه این روز ها صدای اعتراض هزاره ها در سراسر دنیا اگر به گوش دیگران نرسیده! حداقل گوش خود شان را که کر کرده است. آنوقت ایشان دستور فرموده است که رسانه هانباید ساکت باشند واز کمیسیون انتخابات حمایت کنند.
متاسفانه ایشان چنان دم از قانون مداری میزنند که یادشان رفته خود جناب کرزی با تقلب وبا فرمان همین کمیسیون قانون مدار وصد البته قدرتمند به این مقام رسیده است.
بعدا" نوشت:
نویسنده: سخیداد هاتف
سه شنبه 9 آذر1389 ساعت: 21:17
سلام آقای حیدری ،به نظر می رسد که شما نوشته ی آقای نظری را دقیق نخوانده اید.
مدیر وبلاگ:هاتف عزیز سلام!اتفاقا" به نظر خودم خوب خواندم چندین بار هم خواندم برای اطمنان همین حالا دوباره خواندم.ایشان نوشته است: در هرج و مرج بازار وطن ما، عمل کردن به قانون تاوان سنگینی دارد! با این قسمت از نوشته جناب نظری موافقم به شرط که انتخابات غزنی تائید شود وچند نفر کارمندان محترم این کمیسیون برکنار. تا به درستی معنی تاوان را درک کنیم.!!!ودر جای دیگر نوشته است: در جدال اخیر صدای بازندگان رسا است و متأسفانه بخش هایی از حاکمیت هم با آنها همراه است، رسانه ها باید صدای عامه مردم را که خیلی بیشتر از 2200 بازنده است و خواهان امنیت، ثبات، آرامش جامعه و حاکمیت قانون است را منعکس نمایند، به این می گویند توازن واقعی بر اساس اهمیت هر طرف.==اگر به اجرای دموکراسی وعمل به قانون اساسی عقیده داریم این 2200 نفر هم حق اعتراض وشکایت دارند. نباید فراموش کرد که 2200 فقط 4 عدد ریاضی نیست بلکه آنها هم طرفدارانی دارند واز کسانی هستند که به زعم خودشان رای های بالای آروده وحق شان ضایع شده است.هاتف عزیز!
هر نفر از این افراد به اصطلاح زور گو ومتقلب اگر2000 نفر هم رای داشته باشند در آشفته بازار وکسادی رای دهندگان افغانستان رقم قابل توجهی میشود.
واما هر آنچه که مورد انتقاد این حقیر هست اینجای مطلب است. توجه کنید:هزاره ها هم باید از اقدامات قانونی و جسورانه کمیسیون های فوق حمایت کنند این حمایت به آنها جرأت خواهد داد تا نتایج انتخابات غزنی را هم مطابق قانون با جسارت اعلام نمایند.==هاتف عزیز! مگر هزاره ها قانون را قبول ندارند؟! مگر تا حالا به قانون عمل نکرده اند؟ اصلا تا حالا مگر هزاره بوده که صریحا" مقابل قانون اساسی استادگی کنند؟ در هرماجرای وهر حادثه چه حاثه های سرد مانند رای نیاوردن وزیران وچه حادثه های گرم مانند قضیه کوچی ها وغرب کابل هزاره ها به جز از راه قانونی ودر مطبوعات ورسانه ای مجازی مگر عمل دیگری هم انجام داده اند؟ هاتف عزیز! تا جایکه من میدانم این روز ها صدای قانونی هزاره هاز از همه رسا تر شده است آیا به نظر شما کسانیکه مانند بهزاد نمایند هرات جز بازنده ها است ویک سر آن به حکومت وصل است؟ آیا ایشان منفعت شخصی میبرد؟هاتف عزیز! من وشما در داخل افغانستان نیستیم شاید احساس دوستان داخل افغانستان به درستی درک نکنیم ولی خواهشمند است جامعه هزاره را به سوی اخته شدن سوق ندهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر