درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

زخم کجا؟ درد کجا؟ وآه وناله اش کجا؟!

زخم کجا؟ درد کجا؟ وآه وناله اش کجا؟!

واقعه تاسف بار تائید نشدن صحت انتخابات ولایت غزنی باعث واکنش های متفاوت از سوی نویسندگان ونخبه های هزاره در فضای مجازی شد.
ظاهرا" این عمل خیلی باعث عصبانیت جامعه هزاره شده است. خوانندگان هزاره درصفحه اینترنت در چند روز گذشته در بدر به دنبال جای بودند که عقده های خودرا در آنجا خالی کنند.!
در این گیرودار محمد حسین فیاض حس نخبه گرای اش گل کرد ودست به قلم برد ومطلبی نوشت ودر سایت جمهوری سکوت ارسال کرد.
قصد نقد این نوشته را ندارم وچیزی که میخواهم خدمت خوانندگان عرض کنم این است که با نشر این مطلب دراینجا به یک باره کیسه عقده های مردم هزاره پاره شد ومتاسفانه چشم وگوش بسته هرچی دلشان خواست نوشت ونوشت تا اینکه نظرات نزدیک به صد رسید. در این قضیه کسانیکه خیلی متعصب بودند ورگ هزارگی شان متورم شده بود به سایت جمهوری سکوت بسنده نکرده ودر سایت های دیگر هم نظر دادند واز آنها دعوت کرد که بیایند وپای مطلب منشر شده در جمهوری سکوت عقده گشای کنند.
دیروز که سری به این مطلب زدم نظرات خوانندگان نزدیک به صد رسیده بود واکثرا هم بسیار تند وزننده نوشته بودند ولی امروز که رفتم دیدم حداقل تعداد ۱۵ نظر از صفحه مربوطه حذف شده بود.
در مجموع این نظرات که متاسفانه خیلی ها شان هیچ ارتباطی به مطلب فوق نداشت به خوبی میتوان بد بختی ودرماندگی وعقده گشای مردم هزاره را مشاهده کرد ونتیجه گرفت که ما هزاره ها مصداق ضرب المثلی هستیم که میگویند: زورش که به خر نرسید پالونش را تیکه پاره میکند.!
من که واقعا متاسف شدم.!
زخم کجا؟ درد کجا؟ وآه وناله اش کجا؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر