درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

ضعف من!

ضعف من!
عضی وقتها انسانها قادر نیست منظور خودش را به درستی بیان کند. ممکن است شما حرفی بزنی ویا مطلبی بنویسی که برای خودت خیلی مهم باشد ولی زبان بیان آنرا نداشته باشی ونتوانی آن مطلب رابه به درستی به دیگران منتقل کنی.

این حقیر در وبلاگم گاه گداری این اتفاق می افتد. به عنوان مثال همین پست قبلی را عرض میکنم. درپست قبلی دقیقا میخواستم عرض کنم (همه ما آدمها نیاز مند هستیم) یکی نیاز مالی دارد یکی عاطفی ودیگری....!

اما من نتوانستم به درستی بنویسم ومنتقل کنم. متاسفم!

واین ضعف من باعث واکنش های شد که اصلا انتظارش را نداشتم. به عنوان نمونه چند تا نظر را تائید کردم که در قسمت نظرات پست قبلی میتوانید بخوانید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر