درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

خر کیف شدم!

خر کیف شدم!
نگارش در تاريخ یکشنبه 12 دی1389 توسط شیر محمد حیدری (میر افغان)
دیروز یکی خوانندگان وبلاگم یک آدرس به من داد تا برم یک خبری را بخوانم.

جای شما خالی!

به محض خواندن خبر حسابی خر کیف شدم.

خبر که طولانی بود ولی قسمت که مرا خر کیف کرد این بود.

عزیزان اتباع خارجی یارانه به آنها تعلق نمی گیرد.

باور بفرمائید این واژه "عزیز " خیلی به ندرت از زبان مسئولان ایرانی بیرون می پرد.

پ.ن 1: من فکر میکنم از زمانیکه مهاجرین عزیز وخوش حساب بدون هیچ اعتراضی پولهای بی زبان که باید خرج خورد وخوراک اولاد های درجنی شان میکردند را، به حساب شهرداری، دارایی، وزارت کار،وزارت کشور، بیمه و استانداریهای سراسر ایران ریختند(وارز) کردند، حسابی عزیز شده اند.

پ.ن 2: بد نیست معنی عزیز را در واژگان فارسی بخوانیم:

عزیز( صفت ) 1 - گرامی محبوب . 2 - ارجمند گرانمایه شریف بزرگوار محترم 3 - کمیاب نادر جمع اعزائ اعزه . 4 - صفتی است از صفات باری تعالی. یا عزیز دردانه . کسی که والدین و اقوم او بیش از حد وی را مورد محبت و نوازش قرار دهند

خارج از بحث:اگر کسی این آقای عادل آذر را میشناسند از قول من بگویند:

شوما جیب مارا نزن ما از شوما یارانه نمیخواهیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر