درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

بيمه اتباع مجاز(در ایران) به زودي ابلاغ مي‌شود

بيمه اتباع مجاز(در ایران) به زودي ابلاغ مي‌شود
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 دی1389 توسط شیر محمد حیدری (میر افغان)
انتظار برای واژه های "بزودی"

این واژه های بزودی هم شده ورد زبان بعضی از مسئولین ایرانی تا ذهن مارا مشغول کند. وگرنه همه مهاجرین میدانند که یک کارمند اداره مهارجرت در ایران، هنگام کارکردن در محل کار خود تنها واژه که نمیشناسند وبه آن اهمیت نمیدهند همین واژه "زود" است.

بيمه اتباع مجاز به زودي ابلاغ مي‌شود

سرانجام بعد چند ماه گفتگو ورای زنی مسئولین وزارت کشور وشرکت های بیمه ایرانی با کشور های کمک کننده خارجی، آنها تقریبا" به توافق نهایی رسیده اند.

طبق اظهارات سید تقی قائمی کشور های خارجی 50% از حق بیمه مهاجرین را پرداخت میکنند. وتنها مهاجرینی واجد شرایط بیمه هستند که کارت آمایش 6 را داشته باشند.

فراخوان ثبت‌‌نام اينترنتي اتباع غير مجاز بزودي اعلام مي شود .

مهاجرینکه در تابستان همین امسال در طرح ساماندهی وزارت کشور ایران شرکت کرده بودند شامل طرح بیمه فعلی نمیشوند. آنطور که پیدا است پرونده های این مهاجرین در حال انتقال به سیستم کامپیوتر است. البته به ورش "زود" که مد نظر جناب قائمی میباشد.

بيمه اتباع مجاز به زودي ابلاغ مي‌شود

مدير كل امور اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور گفت: مذاكرات با سازمان‌هاي بين‌المللي در حال پايان است و به زودي بيمه اتباع مجاز در كشور ابلاغ مي‌شود.


به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس ،سيدتقي قائمي در خصوص بيمه اتباع مجاز در كشور، اظهار داشت: هماهنگي‌هايي با سازمان‌هاي بين المللي در حال انجام است كه بخشي از هزينه‌هاي حق بيمه توسط اين سازمان‌ها پرداخت شود.

مدير كل امور اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور افزود: بر اساس آخرين مذاكرات قرار شد 50 درصد از حق بيمه اتباع مجاز خارجي توسط سازمان‌هاي بين المللي پرداخت شود.

*81 درصد از اتباع مجاز براي دريافت كارت آمايش 6 اقدام كردند

وي با اشاره به اينكه تاكنون 81 درصد از اتباع مجاز كشور براي كارت آمايش 6 اقدام كرده‌اند، گفت: 98 هزار نفر اتباع مجاز در كشور در حال زندگي هستند و تا پايان ماه جاري اين افراد مهلت دارند براي دريافت كارت آمايش 6 اقدام كنند.

قائمي در خصوص آمايش اتباع مجاز در كشور، بيان داشت:‌ برابر ابلاغ وزارت كشور نسبت به آمايش و بازشناسي اتباع افغاني و به منظور اصلاح تغييرات خانوار (تولد، فوت، طلاق، ازدواج) و امور اداري مربوط (آدرس و نقل و انتقال) طرح آمايش 6 براي سرشماري اتباع مجاز افغاني از 31 شهريور آغاز ‌شد.

وي با بيان اينكه تاكنون 5 آمايش برگزار شده است، افزود: تنها افرادي مي‌توانند در اين طرح شركت كنند كه داراي مدارك معتبر آمايش 5 هستند و افرادي كه فاقد اين مدرك يا داراي مدارك فاقد اعتبار هستند نمي‌توانند در اين طرح شركت كنند و غير مجاز شناخته مي‌شوند.

مدير كل امور اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور در خصوص افراد شركت كننده در طرح آمايش 5 اظهار داشت: در طرح آمايش 5، حدود 950 هزار نفر شركت كرد‌ه‌اند.

قائمي با بيان اينكه از اين به بعد به افرادي كه كارت آمايش 6 را داشته باشند خدمات ارائه مي‌شود، خاطرنشان كرد: آن دسته از مهاجريني كه در اين طرح سرشماري شركت نكنند غير مجاز شناخته شده و برابر قانون با اين افراد برخورد خواهد شد.

*فراخوان ثبت‌‌نام اينترنتي اتباع غير مجاز بزودي اعلام مي‌شود

مدير كل امور اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور در خصوص سرشماري اتباع بيگانه غير مجاز در كشور، گفت: مهلت سرشماري اتباع غير مجاز در كشور تمام شده است و در حال ورود اطلاعات آنها در سيستم هستيم.

وي در ادامه افزود: مرحله بعدي فراخوان اينترنتي اتباع بيگانه غير مجاز است كه بزودي اعلام مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر