درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

فوتبال آسیا، در تسخیرچشم بادامی ها

فوتبال آسیا، در تسخیرچشم بادامی ها

اشاره:
مطلب زیر فردای بازی ایران وکره جنوبی در پانزدهمین دوره بازی های جام ملت های آسیاه تحریر شده بود که به علت تعطیلی چند روزه وبلاگم مجال نشر پیدا نکرد.!
حالا که ژاپن قهرمان آسیاه شده است، نشر این مطلب چندان بی مناسبت نخواهد بود.
ایران بعد از سه بازی بلاخره باخت وحذف شد.
من از فوتبال زیاد چیزی نمیدانم ولی آنچه که در بازی نفس گیر شب گذشته دیدم، ایران اصلا" خوب بازی نکرد ونتیجه هم باختن وحذف شدن از گردونه مسابقات جام ملت های آسیا در سال 2011بود.
من طرفدار تیم ملی کره جنوبی بودم ودر کل طرفدار این چشم بادامی های نژاد زرد هستم. دلیلش هم فقط وفقط چشمان بادامی وشباهت ظاهری است وگرنه من کجا وکره جنوبی کجا.
 به خاطر باخت ایران خوشحال نشدم ولی یک خورده حسابی با این جواد خیابانی داشتم که دیشب دلم خنک شد مخصوصا" اخر های بازی که  بغض کرده بود ودیگه نمیدانست که چه بگوید وبا تمام خالی بندی هایش مجبور شد اعتراف کند که بچه های ایران خوب بازی نکرد.
ماجرا به چند سال قبل بر میگردد وزمانیکه تیم ملی افغانستان در تهران  با تیم ملی ایران بازی داشت فکر میکنم در ورزشگاه تختی تهران بود.
در آن بازی حدود 15 هزار تماشاگر مهاجر افغانستانی برای تشویق تیم ملی افغانستان آمده بودند واین جواد خیابانی هم گزارشگر بود.
در آخر ای نیمه دوم وقتیکه گل های12 ،13و14  را از ایران دریافت کردیم، این اقا در پشت میکرفون داشت غش میکرد وهر بار که تیم ایران گل میزد، آب دهان این آقا جواد در گلویش گیر میکرد وحالت قپه شدن(خفگی) به او دست میداد وبعد از کمی مکث وقورت دادن آب دانش فریاد میزد گل 13 هم وارد دروازه افغانستان  شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.
بعد خود همین آقا میگفت: ورزشگاه پر از تماشاچی است وجالب است که اکثر تماچی ها مهاجرین افغان هستند اینگار اینجا افغانستان است... وقورت دادن آب دهان وفریاد زدن گل 14 هم وارد دروازه افغانستان شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.
در چنین حالتی فشار 14گل وارده شده بر تیم افغانستان وگزارشگری همراه با تمسخر وفریاد های چندیش آور این آقا باعث شد که دیگه هیچ وقت بازی که او گزارشگر بود را نگاه نکنم ودیشب با خودم گفتم میشینم، به تلویزیون زل میزنم تا روی این جواد خیابانی کم شود که شد.
پ.ن: از چهار تیم باقی مانده در بازی ها سه تیم آن چشم بادامی است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر