درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

ظرف مدت سه سال حضور مهاجرین افغانستانی در ایران قانونمند و رسمي میشود

ظرف مدت سه سال حضور مهاجرین افغانستانی در ایران قانونمند و رسمي میشود

ورتال وزارت کشور ایران، از قول سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نوشت:  قرار شده كه ظرف مدت سه سال حضور افغان ها را در كشور قانونمند و رسمي كنيم و ازهمين روباهمكاري ارگان هاي مختلف گام نخست يعني ثبت نام رسمي افغان هاآغازشده است.
اين مقام انتظامي در خصوص حضور اتباع بيگانه به ويژه افغاني ها و پاكستاني هاي غيرمجاز در كشور و برنامه ناجا براي برخورد با آنها ، گفت: حضور اين اتباع در كشور ما از چند جنبه بايد بررسي شود كه يك بخش آن مربوط به نياز بازار كار كشور ما به اين نيروها و بخشي ديگر مربوط به مسايل اقتصادي اين كشورها است.
احمدي مقدم اظهار داشت: حضور اتباع بيگانه غيرمجاز ، موضوعي نيست كه بشود در عرض مدت كوتاهي آن را حل كرد بلكه بايد طي يك روند زماني مشخص آن را مورد حل و فصل قرار داد كه خوشبختانه هم اكنون گام هايي در اين خصوص برداشته شده است.
وی گفت:  قرار شده كه ظرف مدت سه سال حضور افغان ها را در كشور قانونمند و رسمي كنيم و ازهمين روباهمكاري ارگان هاي مختلف گام نخست يعني ثبت نام رسمي افغان هاآغازشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر