درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

اولین اختلاف برسر اسکان مهاجرین افغانستانی دراستان کرمان!

اولین اختلاف برسر اسکان مهاجرین افغانستانی دراستان کرمان!

گاهی وقت ها در این صفحه مطالبی نشر میکنم که خیلی ها یا اصلا" حوصله نمیکنند بخوانند ویا اگر هم بخوانند یک نیشخندی میزنند میروند.! مثل این مطلب. دلیل نخواندن این دوستان هم این است که میگویند: حیدری برای نوشته هایش دلیل ومدرک ندارد صرفا" به احتمالات بسنده میکند واین روش نوشتن یک مقاله منطقی نیست مقاله باید بر یک پایه واساسی استوار باشد. با احترام به نظر همه ای دوستان باید یک نکته را عرض کنم که هیچ یک از مطالب من بدون فکر واندیشه ای تحریر نمیشود. این درست که من از جملات پیچیده استفاده نمیکنم(نمیتوانم) اما این به این معنی نیست که هرچی دلم بخواهد مینویسم.

چند روز بعد از نشر مطلب که در بالا لینک دادم خبری در دنیای سایبری نشر شد به این عنوان:اختلاف كرماني‌ها بر سر ساماندهي اتباع افغان در این خبر طبق عادت ژور نالیستان ومطلب نویسان خبرگزاری های ایران به طور حرفه ای به حاشیه های در مورد زندگی مهاجرین افغانستانی اشاره شده است که اصل خبر که همان اختلاف مسئولان این استان بر سر اسکان مهاجرین میباشد کم رنگ وبی اهمیت شده است.!
بخشی از خبر که اصل آن میباشد را خدمت تان تقدیم میکنم:
مخالفت با ممنوعه اعلام كردن كرمان
معاون سياسي و امنيتي استان كرمان هم در گفتگو با جام‌جم با اشاره به اين‌كه طرح شناسايي اتباع بيگانه مجاز وغيرمجاز در استان در حال انجام است و سياست بر اين است كه استان كرمان يك منطقه ممنوعه اعلام شود، مي‌گويد: براي ممنوعه اعلام كردن استان كرمان هنوز در بعضي از شهرستان‌ها در بين مسوولان اتفاق نظر وجود ندارد و آنها به دليل اين‌كه در برخي مشاغل همچون كشاورزي به نيروي كار افاغنه نياز دارند با اجراي اين طرح مخالفند.
جواد كمالي مي‌افزايد: يك كميته كارشناسي در حال تحقيق است تا در صورت امكان استان كرمان براي حضور اتباع بيگانه ممنوعه اعلام شود و به بعضي از مناطق كه به نيروي كار افاغنه نياز دارند با يك ضوابط مشخص مجوز داده شود. معاون سياسي و امنيتي استانداري استان كرمان حضور اتباع بيگانه را در ايجاد ناامني موثر مي داند و مي‌افزايد: در آمار بروز جرايم و ناامني‌هاي خشن نقش اتباع بيگانه بالا است. بعلاوه حضور بيش از 70 هزار نفر افاغنه مجاز و بيش از 75 هزار نفر غيرمجاز در استان كرمان تنها بر اساس گمانه‌زني‌ها بوده و تا طرح شناسايي به اتمام نرسد نمي‌توان آمار دقيقي از تعداد اين افراد در استان اعلام كرد.

خبر کامل را اینجا بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر