درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

انجیر های سرخ مزار

انجیر های سرخ مزار


به طور اتفاقی! از طریق پیوند های وبلاگ یکی از دوستانم با وبلاگ انجیرهای سرخ مزار آشنا شدم.
نمیدانم تا کنون نام محمد حسین محمدی را شنیده اید ویا مثل من تاکنون اورا نمیشناسید! وکتاب های اورا نخوانده اید!
این حقیر که آشنای با این نویسنده افغانستانی ندارم همین قدر خدمت تان عرض کنم که ایشان در ایران کلی طرف دار دارد واثارش جایزه های فراوان برده است.
به هرحال وظیفه خود دانستم با تحریر این مطلب کوتاه نسبت به این نویسنده هموطن ادای دین کرده باشم.
برای این نویسنده هموطن آرزوی موفقیت بیشتر دارم.
پ.ن: وبلاگ انجیر های سرخ مزار خواندنی است. از دست ندهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر