درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

هدفمندی یارانه ها ومدیریت اقتصاد جهانی

هدفمندی یارانه ها ومدیریت اقتصاد جهانی

همین طور که مشغول برنامه ریزی برای مدیریت(صرفه جوی) برای نجات از آثار بعد از هدفمندی یارانه  برای خانواده خودم بودم، جهت فضولی وبا استفاده از فیلتر شکن(این هم از عجایب روزگار واینترنت ایران است) به هزار زحمت توانستم وارد پورتال وزارت کشور ایران بشوم! جای تان خالی چشمم به یک تیتر خیلی عالی افتاد! بخوانید: افغانستان 3 برابر نياز خود از خاك ايران سوخت وارد مي‌كند
این جمله نغز وزیبا ونوشدارو مانند را جناب آقای غلامرضا جاویدان  سخنگوی سفیر کبیر دولت جمهوری اسلامی ایران در کابل بیان فرموده اند.
کل خبر را که خواندم گیج منگ در حال خواب بیداری به  نتیجه رسیدم ودلیل مانع شدن ورود ۱۷۰۰تانکر سوخت در مرز ایران را متوجه شدم(ایران تکذیب میکند)
من به این نتیجه رسیدم که مسئولین محترم ایرانی بعد از اجرای کردن قانون هدفمندی یارانه ها در داخل ایران، برای حفظ انسان دوستی وحسن همجواری با ملت مظلوم افغانستان وبرای اینکه مردم افغانستان  از برنامه های ویژه اداره جهانی که مدنظر رئیس جمهور ایران میباشد عقب نمانند، با بستن مرز ومانع شدن ورود تانکر سوخت به افغانستان آنهم در زمستان ودر هوای زیر صفر ویخبندان افغانستان میخواهد که مردم افغانستان از آثار ومزایای هدفمندی یارانه هابی نصیب نمانند.
با این کار چند هدف دنبال میشود.
۱- کمک به دولت افغانستان برای تربیت کردن ملت غیور،قهرمان، بسیجی، وهمیشه در صحنه(البته آرام سر براه) بدون کدام اعتراض به دولت.
۲- آغاز اداره جهان، که رئیس جمهور محترم ایران بار ها قولش  را به تمام جهانیان داده بود. در این را هیج ملتی بهتر ومستحق تر از ملت افغانستان یافت نمیشود. هم سخت کوش هستند وهم نان آب ونمک ایران را بیشتر از دیگر ملل جهان نوش جان کرده اند وطبیعتا" راحت تر وبهتر حرف گوش میکنند.
۳- انتقال احساس فشار مضاعف بعد از هدفمندی یارانه ها در ایران، بعداز مردم ایران بر یک کشور خارجی تا ثابت شود بنی آدم اعضای یکدیگرند.
۴- ثابت کردن جرئت،اعتماد به نفس،اقتداراسلامی، ویک دندگی بر مخالفین داخلی ایران.
۵- گوشمالی دادن  آمریکای جنایت کار وجهانخور متجاوز وچور چپاولگر بی غیرت  نا مسلمان از خدا بی خبر بی وژدان وبی همه چیز تا کمی آدم شود واین تیل میل مردم افغانستان را برای خودشان مصادره نکنند. در این زمستان زیر صفر درجه خودشان  را گرم نموده وبروند با طالبان بجنگند آنها را باید یخ بزند تا تاریخ دوباره تکرار شود وملت افغانستان بگوید ای کافران ای متجاوزان ما گردنه خیبر داریم ما یخ داریم، زمستان داریم دیدی ما را ازیت کردید خداوند شمارا به بلای آسمانی گرفتار کرد ویخ زدید خوب شدید نوشجان تان. حالا اگر در این راه هزاران نفر از بی تیلی یخ زد ومرد که اشکالی ندارد هرچی باشد از انتحار که بهتر است ما اهل جهاد وشهادت هستیم فرقی ندارد که از گرمی یک چاشنی منفجر شویم از یا سرما بی تیلی یخ بزنیم. ما زنده از آنیم که ارام نگیریم.... .
 تکمیلیه:
البته جناب سفیر ویکی از اعضای محترم شورای علما به اتفاق هم به صراحت واقتدار کامل فرموده اند که: روابط ایران وافغانستان آنقدر محکم است که با تظاهرات های چند نفر مزدور خللی بر آن وارد نمیشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر