درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

من مینویسم تا شما بخوانید!

من مینویسم تا شما بخوانید!

گارش در تاريخ شنبه بیست و پنجم دی 1389 توسط حیدری
تا زمانیکه چشمان انسان بسته است خیالش هم راحت آسوده میباشد. مشکل زمانی شروع میشود که چشمها باز میشود تو مجبوری به اطراف نگاه کنی! وبه رنگ ها خیره شوی.
دیدن رنگها هم هنر میخواهد که هرکسی سعادت دیدن رنگ های گرم وزیبا را ندارند واز جمله آن کم سعادتان یکی هم این حقیر میباشم.
یک از دوستان وبلااگ نویس با سابقه وفرهیخته ام سخیداد هاتف در وبلاگش مطلبی داشت به این عنوان"من مینوسم شما نخوانید" راستش چند بار خواندم اخر سر هم متوجه نشدم که اگر من مینویسم چرا نباید دیگران بخوانند. حالا خودم به این نتیجه رسیدم که ای مردم من مینویسم تا شما بخوانید! که اگر نخوانید من باید بروم داخل حمام نوشته هایم را برای خودم بخوانم. وزمانیکه هم شما بخوانید خب نتیجه اش میشود کشیدن ترمز دستی ام.
مهر ماه همین سال روان بود که یکی از دوستان وخوانندگان وبلاگم به صورت پیام خصوصی انتقاداتی را ارسال نمودند اینجا بخوانید: بعد از این انتقاد خواستم که در باره داخل افغانستان چیزی ننویسم وننوشتم تا خدای نکرده باعث کدورت کسی نشود اما در هفته گذشته دقیقا" چنین انتقادی از مطالب وبلاگم در باره وضع مهاجرین مقیم ایران شد.
از انجایکه عقیده دارم که من مینویسم تا شما بخوانید! حالا مانده ام که  وچه بنویسم تا جماعت دلگیر نشوند آبروی از کسی  نرود.
برای اینکه مطلبی به درد بخور بنویسم مطلب کوتاه زیر را مینویسم امید وارم با عث دلخوری کسی نشود.
امشب هوا خیلی سرد است. هم اکنون در ورامین برف میبارد. ریز ریز میبارد ولی خیلی تند تند میبارد. اگر تا صبح ببارد مطمئا" هستم سقف خانه ام چیکه میکند.
باید زود به خانه بروم وگرنه عیال مربوطه قاشای تنگ موشه وممکن است درب خانه را باز نکند. ومن در این هوای سرد وبرفی چه خاکی به سرم بریزم. کلید که دارم
فکر کنم خانمم بولانی پخته کده باشد اگر اینطور باشد خیلی عالی است.
خب دارد دیر ومیشود دیگه:
بامان خدا
شب سرد زمستانی تان خوش باشد
امیداورم سقف خانه اجاره شما محکم باشد.
پ.ن: شاید غلط املای ببنید! عجله دارم وقت بازدید نداشتم!
شرمنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر