درباره من

عکس من
تهران, Iran
با سلام؛ این وبلاگ برای آرشیو نوشته هایم است. به عبارت یک بک آب به حساب می اید.بنا براین خیلی دیر به اینجا سر میزنم در صورت که با نویسنده کار ضروری دارید، لطفا" به این http://hydari44.blogfa.com/ وبلاگ بیاید و یابا این ایمیل تماس بگیرد hydarie@yahoo.comبا تشکر

۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

پا، جای پای پدر

گفت وبلاگ بساز!



گفتم: نه!



دوباره گفت!. . . و آنقدر اصرار کرد تا در بلاگفا یک وبلاگ برایش ایجاد کردم.



دلیل مخالفتم سن وسالش بود واینکه او دراین سن باید فکر درس ومشقش باشد وبه قول معروف شش دونگ هواسش به درس باشد ونه چیزی دیگری اما از طرفی داشتن یک وبلاگ را حق طبیعی او میدانستم واز اینکه از داشتن وبلاگ محرومش کنم ناراحت بودم.



سر انجام بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم، با ایجاد وبلاگ موافقت کردم اما مشکلی که داشتم این بود که نمیدانستم او در این سن وسال چه چیزی در وبلاگش میخواهد نشر کند.



در این مورد هم فکر کردم وبه این نتیجه رسیدم که نباید از او بپرسم که چه مینویسد بلکه بهتر است به او فرصت دهم و صبر وحوصله به خرج دهم وبا دوچشمم ببینم که چه مینویسد.



وبلاگ را که به او تحویل دادم اولین کاری که کرد تغییر رمز ورود آن بود و از آن لحظه به بعد دیگر وبلاگ، خانه ی شخصی ومحل نشر تفکرات نوجوانانه ی او است.



در اولین مطلبی که نشر کرده است دوموضوع برایم جالب بود.



۱-: وبلاگ را برای دورکردن((کمی)) از غم وغصه هایش ایجاد کرده است.



۲- در وبلاگش همه چیز واز همه جا((به جز مسائل سیاسی))نشر خواهدکرد.



با خودم گفتم واقعا" یک نوجوان ۱۳ ساله چه غم وغصه خواهد داشت؟! وبعد گفتم خب باید صبر کرد ودید. ودیگر اینکه خوشحالم که از مسائل سیاسی دوری نموده ودر باره اش چیزی نمی نویسد زیرا کمترین فایده ی دوری از سیاست این است که مردم بی پدر ومادر نمی گویند.

http://javan2021.blogfa.com/

اگر دوست دارید سری به وبلاگ او بزنید/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر